دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

لیگ برتر فوتبال | استقلال در اندیشه ذوب آلومینیوم/ فولاد به دنبال رسیدن به صدر جدول

استقلال برای آنکه با شرایط روحی مناسبی به استقبال دربی برود به دنبال شکست آلومینیوم اراک است.
کد خبر : 553970
00.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، برنامه‌ریزی رقابت‌های این فصل لیگ برتر دچار بی‌نظمی شده و رقابت‌های هفته دهم در شرایطی امروز با برگزاری چهار دیدار دنبال خواهد شد که هفته گذشته اولین دیدار این هفته برگزار شد. دیداری که در آن ماشین‌سازی و سپاهان به تساوی 3 بر 3 رسیدند.


شهر خودرو - سایپا


هر دو تیم تا اینجا عملکرد چندان جالبی نداشته‌اند. شهر خودرو با سید مهدی رحمتی شروع خوبی داشت اما در ادامه شکست‌های کمی را متحمل نشده و تیمش در پایین جدول قرار دارد. نماینده مشهد در جایگاه دهم ایستاده است. در سمت مقابل سایپا که همچون فصل گذشته ابراهیم صادقی را سرمربی تیمش می‌بیند، رکورددار کسب تساوی در این فصل است و در 9 دیدار هفت مساوی به دست آورده تا در جایگاه نهم جدول جای گرفته باشد. به نظر می‌رسد این بازی نیز احتمال تساوی‌اش بیش از برتری یکی از دو تیم باشد اما فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و احتمال هر نتیجه‌ای در این مسابقه وجود دارد.


صنعت نفت آبادان - نفت مسجد سلیمان


دربی خوزستان را نمایندگان شهرهای آبادان و مسجدسلیمان برگزار خواهند کرد. صنعت نفت در این فصل عملکرد نسبتاً خوبی داشته و پورموسوی تیمش را در کورس قهرمانی حفظ کرده است. آبادانی‌ها با 15 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده‌بندی ایستاده‌اند. در سمت مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته‌های اخیر عملکرد نسبتاً خوبی داشته و در نیمه بالایی جدول ایستاده است. شاگردان مجتبی حسینی 12 امتیازی هستند و امیدوارند با پیروزی در جدالی 6 امتیازی با تیم هم‌استانی جایگاه بهتری در جدول رده‌بندی برای خود ثبت کنند.


استقلال - آلومینیوم اراک


استقلال که یک بازی عقب افتاده نسبت به بیشتر تیم‌های جدول دارد در صدر جدول قرار دارد و نیاز به کسب پیروزی در این مسابقه دارد تا جایگاهش را حفظ کند و در شرایط روحی مناسبی به استقبال دربی برود. آبی‌پوشان با وجود اینکه زیبا بازی نمی‌کنند اما درخشش ستاره‌ای به نام رشید مظاهری درون دروازه آبی‌ها باعث شده تا این تیم مدعی قهرمانی باقی بماند. در مقابل آلومینیوم اراک که نمایش بسیار ضعیفی در هفته‌های ابتدایی داشت، در 6 هفته اخیر شکست نخورده و توانسته 10 امتیاز کسب کند. شاگردان رسول خطیبی حریف آسانی برای استقلال نخواهند بود و همه تلاش خود را خواهند کرد تا دست پر به اراک بازگردند.


فولاد خوزستان - مس رفسنجان


شاگردان جواد نکونام در این فصل عملکرد نسبتاً خوبی داشتند و با 13 امتیاز در کورس قهرمانی قرار دارند. فولادی‌ها برای آنکه جایگاهشان را در جدول ارتقا بخشند به چیزی جز پیروزی در این دیدار خانگی فکر نمی‌کنند. در سمت مقابل مس رفسنجان پرنوسان عمل کرده و اگرچه کمی از قعر جدول فاصله گرفته است ولی شانس زیادی دارد تا بتواند با کسب امتیاز در خانه فولاد در قعر جدول قرار نگیرد. شاگردان محمد ربیعی همه تلاش خود را خواهند کرد تا با امتیاز به رفسنجان بازگردند.



انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته